Рожден ден 5!

 

Какво си пожелава 5-годишен хубостник за рождения си ден?
Започва с въпрос , разбира се! 

- Краката, ръцете и чурата ми (най-важното) също ли имат рожден ден?
- Е, как, много ясно. Заедно се родихте. Всичките наведнъж, но  водеше главата.
-Ясно, затова съм толкова умен.
-Да, заради това ще е.

Та, може и на тях да пожелаеш нещо.

-Добре. На краката си пожелавам да са бързи, на ръцете да са силни като на Хълк, а на чурата да не ми залепва.
(смях) 

- На главата нещо?
-Ами, май съм за подстригване.
 (голям смях)

- И аз им го пожлавам, мамче. Особено подстриването - от сърце. Друго на себе си ще пожелаеш ли? 

- Ами да се сейкам с колелото, мечо да се всели в теб, да валят смутита.

*Мечо е любима плюшена играчка, която "говори" с преправения глас на мама, смее се , танцува и диалозите с 5-годишното са епохални. Общо взето само да се всели в мен остана. Вече нямам против. 

На всички 5, 4,3 2, 1 годишни и нагоре: бъдете ни живи и здрави, изпълвайте живота ни със смях и всякакви емоции. На вас се крепи светът. Бъдете такива каквито сте, защото всички сте уникални.  

Коментари

Популярни публикации от този блог

Внимание! Тестосеронът е повече!

Бебешки новини, емисия 4

Жена ре-шофьор