Писмо до Дядо Колeда през 2020

 "Скъпи Дядо коледа,

още пиша трудно и нечетливо, сигорно и неграмотно макар чи много съм чел но мама казва че имам добро сърце и развинтена фантазия, което за ся стигало.
Тази година беше добра, аз бях също добър. Градина почти нямаш и аз се наспивах. За мене   многу важну да се наспивам. Ако ме сабудят без да искам ставам кисел и се тръшкам на мама, а тя има лабава нерва. Не знам още какво е лабав, ама съм виждал тъй че съм щаслив че почти нямахме градина и аз се наспивах.
Пива ти иначе щото знам че си стар и вериятно се страхуваш да дойдев тука заради вируса. Според мен с тая брада няма шанс да хванеш нещу , ама есе пак то си знаеш. Аз само искам да запиша в списака ти , пък ти когато успееш.
моля те донеси ни тоалетна хартия трипластова и с аромат на морски бриз. Незнам там по твойте земи дали може да го издукараш, ама не си давай зор - и океански ме устройва. Тука супер бързо свършва тая и е по-скъпа.
Благодаря от сърце, Гошо - баща на Тошко. ПП: след малко и той ще прудиктува на неговата си майка какво иска. май чи беше плеистеишън 5, ама нека само си каже детету."

ПС: Най-трудно написаният от мен текст.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Внимание! Тестосеронът е повече!

Бебешки новини, емисия 4

Жена ре-шофьор