Дълбоки теми за размисъл

 В последно време съм потопена в дълбоки размисли на сериозни, житейски теми. Сигурно всеки минава през такива периоди и прави или търси неща, които да му донесат спокойствие и смирение, отговори също. Търсим ги къде ли не: книги, филми, в мнението на други, предавания, зад ъгли, под колата, на тавана, къде ли не, наистина.
Лично се заех да чета и слушам лекции по една тема, която не ме вълнува грам, но казаното и написаното не ми даде мира.
Та, за какво иде реч?  Става дума за това, че хората с леко наднормено тегло живеели по-спокойно, та чак и по-щастливо. Преди да ме разстреляте, да знаете, изобщо нямам намерение да деля или обсъждам кой, колко, какво и къде. Аз лично съм била и слаба и слон, тъпа и сравнително нетъпа. Тука вмятам, че когато бях бременна и 10ина месеца след това, мозъкът ми беше напуснал тялото. Да, явно не мошеше да съжителства с още един по време на бременността ми. За периода след това нямам обяснение, но той упорито отказа да се върне на отреденото му по природа място и продължи да ме следва като паленце още 10 месеца. Купих му даже каишка, че се притесних да не го загубя завинаги. В крайна сметка се върна, де, но си имаше сериозни промени, които и до ден днешен се заблязват, ако например ме питате колко е 7x8 или кой ден сме днес.
Така де, разбрахме се, няма да дълбаем по тези теми, ами по
итнересните за мен  доказателства за твърдението, че такива хора живеят по-спокойо. Защо? Ето, събраната информация:
1. Човек с наднормено тегло фактически не може да бъде отвлечен, защо са нужни поне 4ма, а това си е истинска криминална организация и е нужен план.
2. Дори това да стане такъв човек ще затрудни предвижването с кола, защото с различни части на тялото си (няма да ги изброявам, сещайте се) ще пречи на:п ревключването на следваща предавка, видимостта назад, вдигането на скоростта и т.н. и т.н.
3. Дори и това да стане, следва период от време, в който ще ви се наложи да го храните и поите, което не излиза никак рентабилно, освен ако в някой предишен ден не сте ударили някоя швейцарска банка, чийто подизпълнителен директор има верига хранителни магазини на ваша територия  и така да пазарувате с отстъпка + ваучери. В някои швейцарски банки ги дават на крадците , за да може след грабежа да си инвестират парите в същата банка и , разбира се, на депозит. То иначе къде излиза Киро на кирия.
4. Ако всичко това го осъзнаете, докато пътувате с колата към убежището, дори не можете да свалите жертвата и да я прегазите с колата си, защото такива щети каското не покрива.  

Така, добре! Съгласна съм. Разбрахме, че по-дребните твари, тях може да ги крадете и отвличате и издържате , докато не получите откуп, НО - кой мислите ще плати за нещо, което:

1. Не излиза при силен вятър;
2. Не може да изтегли пари от банкомат без рампа;
3. Никога не вижда добре какво става на сцената, съответно после едни игри, едни преструвки, че е разбрал нещо от играта.
4. Побира се в багажник, но когато слизат крадците взимат чантата с пособия за първа помощ, тъй като е със същите размери, а жертвата остава там, задушава се. Открива я случайно невръстното 43 годишно дете на единия крадец, полицай по професия, и съдят всички за непредумишлено убийство по невнимание. Кой е виновен - жертвата, мир на праха ѝ, да е яла! 

Та, така. Занимават ме сериозни теми. Ако и вас ви мъчат подобни, напишете ги, излейте си болката. Ако не вас, някой друг ще излекуват - със смеха на същия! 

С обич, Аз.

 



Коментари

Популярни публикации от този блог

Внимание! Тестосеронът е повече!

Бебешки новини, емисия 4

Жена ре-шофьор